Låt INVID och LogTrade inspirera dig under en kunskapsintensiv fredagstimme!

Automatiserad tranportadministration inifrån Pyramid
Vi på INVID och LogTrade har nöjet att bjuda in dig till ett kort och kärnfullt webbinar under fredagen den 6/9 kl. 10.00-11.00.

Aktiviteten riktar sig till dig som vill kunna automatisera din transportadministration inifrån Pyramid på ett smart och kostnadseffektivt sätt.

Talare
INVID´s André Östergård och LogTrades Marcus Wigren kommer att agera talare och därmed lotsa dig igenom det timslånga programmet.

Fördelar och nytta
LogTrade är Pyramids utvalda TA-system sedan många år. Under detta webbinar kommer vi prata och visa vilka fördelar du kan dra nytta av genom att utföra din transportadministration inifrån Pyramid.

Sändningar, aviseringar, beräkningar och spårningar
Tillsammans med LogTrades regelverk kan du väldigt enkelt skapa dina sändningar, avisera kunder och beräkna era egna fraktpriser. Självklart kan vem som helst på företaget enkelt spåra godset inifrån Pyramid när en kund hör av sig.

Aptitretare om datadelning
Vi kommer också ge dig lite aptitretare gällande datadelning, ett enkelt sätt att dela data med tex återförsäljare, servicetekniker eller andra som har nytta av att se sändningsinformation och berätta om nya möjligheter för att kommunicera med mindre transportörer.

The point - ”den uppkopplade pallen” och ”obemannad butik"
LogTrade står inte bara för TA-system. Deras koncept ”The Point”, som bygger på ”den uppkopplade pallen” som de lanserat tillsammans med Ericsson, kan ge er flera fördelar och kan förenklat sägas vara ett paketombud på steroider, bemannat eller obemannat.

Ett annat exempel är vad LogTrade gjort tillsammans med Weibulls där bland annat planteringsjord säljs från en ”obemannad butik" i ett garage i Norrköping samt ett villaområde i Stockholm och där betalning sker via swish.

The Point - ”Utskjutet lager” och ”Showroom”
Du kan också använda ”The Point" som en ytterligare lagerplats närmre era kunder, oavsett om det är företags- eller konsumentkunder. Kanske kan ni placera vanliga reservdelar där så att servicetekniker enkelt kan hämta dem med kort varsel. Detta kallar vi för ”utskjutet lager”.

Eller varför inte använda ”The Point" som ett showroom vid produktlanseringar med mera?

Möjligheterna är många. Välkommen att läsa mer om detta redan nu genom att klicka på denna länk: https://www.logtrade.se/the-point/.

Detaljerad inbjudan med agenda
Välkommen att klicka på bilden längst upp till höger på denna sida (eller på bilden direkt under stycket" Frågor?" nedan om du läser detta via en mobiltelefon) för att erhålla en detaljerad inbjudan - inklusive agenda - i utskriftvänligt PDF-format.

Frågor? 
Välkommen att kontakta INVIDs André Östergård om du önskar mer information om den aktuella aktiviteten via följande kontaktuppgifter: 

• Tel: 036-440 54 01
• Mail: andre.ostergard@invid.se


Anmälan senast 30 augusti
Varmt välkommen med din anmälan senast fredagen den 30/8 via formuläret nedan;

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skicka